40

Ayça'nın gittiğini öğrendiğimde ondan başkasıyla konuşamadım. Ondan başkasının yanında ağlayamadım. Herkes gibi ekşi sözlüğe, bloglara, oraya buraya acıklı yazılar döktüremedim. İçim donmuş gibiydi, hep uyudum. Evime, şehrime ancak on beş gün sonra dönebildim. Denize, boğaza iki ay sonra bakabildim. Vapura hâlâ binemedim. Onu ne zaman düşünsem kulaklarımda uğuldamaya başlayan şarkıyı hiç susturamadım. Yıllarca bir küsüp bir barışan yıldızlarımızı gökyüzüne gönderdim, yine ikimizin arasında dursunlar diye.

Evine ilk gidişimde, duvarındaki kocaman Alone Again yazısına dikkatle baktığımı fark etmiş. Yalnız kaldığımızda gözümün içine baka baka anlatmıştı o yazının oraya hangi şartlar altında yazıldığını. O yazıyı orada gören herkes bir şekilde hikayesini öğrenmiştir, şimdi hatırlıyordur.

Bugünkü şarkı, benim çok sevdiğim mavi saçlı Ayça'dan gelsin size.


Jay-Jay Johanson - Alone Again


güzel uyu.*

0 yorum:

Yorum Gönder