hope.

çok güzel başlamış bir hikayeymiş bizimkisi. ben kulesinde oturmuş uzun saçlı rapunzelmişim mesela, sen ise yolu oradan geçmekte olan beyaz atlı prensmişsin. ne benim pencereye çıkış sebebim kendimi sana göstermekmiş ne de sen oradan benim için geçiyormuşsun. göz göze gelmişiz bir an. farketmişiz birbirimizi. o günden sonra ne sen kulenin dibinden ayrılabilmişsin ne de ben pencereden bakmayı bırakabilmişim. o kadar güzel bakmışsın ki bana dayanamayıp saçlarımı uzatmışım sana. o kadar güzel bakmışım ki sana onlara tutunarak yanıma çıkmışsın. o kadar güzel bakmışız ki birbirimize bu hikaye çok güzel bitsin istemişiz. saçlarımı kesmişiz ve hikayenin sonuna kadar o kulede kalmışız. hep yan yana.

"aşk ateşmiş, bir yanlış anlamaymış
sevmekten, kaybetmekten korkmakmış"


teoman - romantik

not: bu şarkıyı sevdiceğim yarın sabah gördüğünde belki biraz mutlu olur diye buraya koyuyorum. yoksa hayatta koymazdım. teşekkürler.

hayatımın aşkısın. *

5 yorum:

sevdiceğiniz eminim mutlu olmuştur görünce. lakin neden "hayyyatta" koymayacağınızı anlamadım. teşekkürler.

valla aşk maşk geçin anam bunları :) bana kuledir tırmanmaktır falan azıcık freudyen geldi. kıh kıh kıh kıh. bu aşk dolu yazılar beni benden almak sureti ile sabote etme hissi uyandırdı da :) kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh.

iyacp: bayılıyorum sana
iyacp: gerçekten

silgi: bayılma hiç, ayıltmayı beceremem ben

iyacp: öpersen ayılırım merak etme

silgi: ay rapunzelliğin bitti şimdi de pamuk prenses mi oldun

iyacp: yazmayacağım bir daha bir şey
iyacp: yaranılmıyor sana

silgi: haha gel kız pamuk gel

anam gitti aşk adamı skör, geldi yeni aşk adamı iyacp...

vay vay vay...

aşk sen nelere kadirsin yarebbim! :P

(son diyalogta süpermiş yani...silgicim bi tanesin...:)))) )

bana geçen gün "yılların acı insanı iyacp'ı alıp aşk insanı yaptın. internetin dengesiyle oynadın resmen" dediğinde şaka yaptığını düşünüyordum. meğerim ciddiymiş.

meticim geri dönmüşsün : ) pek sevindim. sen de bitanesin, tek tanesin.

Yorum Gönder