onsekizbuçuk.

şimdi saat onbiryirmidokuz, yarın onikiye kadar kaç saat var? onikibuçuk. öğlen onikiden akşam altıya kadar kaç saat var? altı. hep altı hep. altı onikibuçuk daha? onsekizbuçuk. uh. çokmuş.

şimdi diyelim ki uyudum hemen. yok yok hemen uyumayayım. biraz parfüm sıkayım. şaşırmayın canım, ben yatmadan hep parfüm sıkarım. yok hep sıkmam. sevdiceğim yanımdaysa ne gerek var parfüme değil mi? sonra da uyuyayım. kaça kadar? sekiz diyeceğim de ben kesin heyecandan altıda uyanırım. olsun altı güzel. gece boyunca altı diye diye uyursam zaman çok hızlı geçer ve saat altıda uyanırım. onikiye kadar kaç saat kalır? altı. gördün mü? yine altı. hayat işte. hep altı dersem altı saat çok çabuk geçer zaten. hemen oniki olur. geriye kaç saat kalır? altı. hep altı dersem altı saat çok çabuk geçer zaten. hemen altı olur. geriye kaç saat kalır? hiç kalmaz.

evet kendimi kandırıyorum. daha onsekizbuçuk saat var ve ben bu kadar bekleyemem. bekleyemem işte.

onsekizbuçuk saat boyunca altı dersem belki altı saniye gibi gelir. kim bilir?

alın size onsekizbuçuk saat dinleseniz de sıkılmayacağınız bir şarkı:

altı. altı. altı. altı. altı. altı. altı. altı. altı. altı. altı. altı. altı. altı. altı. altı. altı. altı. *

12 yorum:

simdi ben bilinc6 diye bir blog açsam suç olur değil mi?

sevgili çiçeğim skör,

seni terlikle kovalamama ramak kaldı.

sevgili böceğim silgi;
artık ne güzel erken kalkıyorsun. sağlıklı yasam bol gıda.

takriben altı saat sonra yolda olacağım da, hazırlık yapıyorum çiçeem. sevgililer günün kutlu olsun.

bir sevgilim bile yok anlıyor musun? hadi gülümse.

:)

6 saniyeymiş gibi geçsin zaman.. sevgililer gününüz kutlu olsun.. :)

1..2..3..4..5..6

bence en süper birinci müzik blogu tencere! neden?
çünkü orda şarkı değil direk albüm veriyorlar.mutluluktan öldürüyorlar halkı.
habide!
beth gibbons, scarlett johansson'dan sonra hayatımın ikinci kadınıdır.tıpkı kereviz gibi.ahıhıaa :D

sevgili pass,

bu yorumu biraz pragmatizmle karışık iyi niyetinle yazdığını düşünmek istiyoruz. yoksa insan yemek yediği kapıya pisler mi hiç, pislemez. kereviz dünyanın en süper ikinci müzik blogudur; kitleleri mutluluktan dahi olsa öldürmez, sevgiler.

bişi kafama takıldı.aslında bu kafamda takılan ikinci mevzu ama kerevizle ilgili olduğundan yazmalıyım dedim.neden bu yazıyı iyacp yazmış da yorumları hep silgi cevaplıyor? cevap için şimdiden teşekkür eder, bol altılı günler dilerim.
ben şimdi seda sayanın kocaları hakkında düşünmeye gidiyorum.kafama takılan en büyük mevzu olduğundan sebep.bence yedi kocalı hürmüzlük için yapıyor bu kadın bunları, ama ben yine de düşünmeliyim.

ps.kerevizi çok seviyorum bu arada. kereviz derken ikici en süper müzik blogu manasına kereviz.yoksaaa tiksinirim o sebzeden!

sevgili pass,
kafana takılanları bizimle paylaşman gerçekten mutluluk verici. hazır "biz" demişken, bu kafana takılan mevzuya da cevap olsun. dünyanın en süper ikinci müzik blogu kereviz'de "benim yazım" "onun yorumu" gibi bir ayrım yok. biz şarkı seçiyoruz, biz yazıyoruz ve biz yorum yapıyoruz. siz de bundan keyif alıyorsanız ne mutlu bize.

kafana takılan ikinci mevzu hakkında maalesef bir yorum yapamayacağız. umarım en kısa zamanda ona da cevap bulursun.

teşekkürler.

simdi bu kereviz ve tencere konusu çok hassas bir konu. bu konuyu burada tartışmazsak çok daha iyi yapmış oluruz kanaatindeyim. yoksa ev sahibim 'almanyadan oğlum gelecek' şeklinde beyanatlarda bulunuyor. mazallah bu kışta kıyamettte.....

biz de siz'i seviyoruz.

Yorum Gönder