push.

bu aralar her akşam eve çokerken gitmek istiyorum.
bu aralar her akşam eve gittiğimde merdivenleri koşarak çıkıyorum.
bu aralar her akşam kapı açılınca hophophop ediyor içim.
bu aralar her akşam kapının arkasında beni bekleyen biri oluyor.
bu aralar her akşam bana kapıyı açanı üç defa öpüyorum.
bu aralar her akşam bulaşık yıkıyorum.
bu aralar her akşam bulaşık yıkarken gelip bana sarılıyor.
bu aralar her akşam salatalık rendeliyorum.
bu aralar her akşam mısır yiyorum.
bu aralar her akşam kaşığa yapışmış erimiş kaşarı ona veriyorum.
bu aralar her akşam televizyonun karşısına geçip kocaman tabağımda yemek yiyorum.
bu aralar her akşam yemeğimi en mutlu nasıl yenirse öyle yiyorum.
bu aralar her akşam içmek istiyorum.
bu aralar her akşam bir türlü içemiyorum.
bu aralar her akşam kötü olan her şey kapının dışında bırakıyorum.
bu aralar her akşam erkenden uyuyorum.
bu aralar her akşam mutlu uyuyorum.
bu aralar her akşam huzurlu uyuyorum.
bu aralar her akşam sarılarak uyuyorum.
bu aralar hep kings of convenience dinlemek istiyorum.

kings of convenience - misread

hep çok aşığım. *

5 yorum:

huzurun adı kings of convenience oldu buralarda epeydir :)

ben de! ben de! kings of convenience'tan başka bişey çalasım yok. homesick ve winning a battle, losing a war da şiddetle tavsiye edilir.

aglicam yaaaa...

neden bu kodlama daha kisa degil.. gittikce uzuyor bu valla..

günlerden
bir mart 2007. kereviz okuyucusu/dinleyicisi iyi günler diler. hadi ama. son post tarihi 22 şubat.ilk günlerdeki hevesten alalım biraz.

nerede herkes?? yoklama yapalim! ses versenize!!

Yorum Gönder