51

"Sarılmandan belli kırıcan mı belimö, çok canım acıdı çeksene elinö" sözleriyle olmasa da, cool tavırlı klibi ve içimizi kıpırdatan enfes sound'uyla bundan yıllar önce kafamıza Aslanımayşe olarak yerleşmiş olan Ayşe Hatun Önal, yeni single'ı ile karşılarınızda! Az önce bir gözüm oyduğum kabağın üstünde, diğer gözüm televizyonda iken denk geliverdim ve gayet beğendim. Kadın zaten taş gibi, bir şey diyenin alnını karışlarım. Ses de valla hiç fena değil canlarım. Hande Yener elektronika alemlerinde yokken Aslanımayşe vardı diyor ve yanaklarınızdan öpüyorum. Hadi buyrun:

Ayşe Hatun Önal - Kalbe Ben

tatil tatil taatil.*

2 yorum:

ayse rocks.

beyazın programında izledim,aman yerebbi o nebiçim mimikler öyle... mümkünse hiç konuşmasın, hep böyle poz verip otursun bende doya doya bakayım, güzel kadın ama canlısını sevmedim. şişmede olar.

Yorum Gönder