house by the sea.

ben size bir şeylerden bahsedecektim de unuttum şimdi. neyse.

efendim akşamdan beri yemekti temizlikti anca kendime gelebildim. ikiodabisalon ancak bu kadar kirli olabilir arkadaş. ne bu canım, hayattan soğudum resmen. hep bu silgi yüzünden tabii ki. geçen geldi ziyaretime. yanında da feist. biliyorsunuz artık, silgi nerde feist orda. yalnız bırakmaya gelmiyor feist'i. odayı mı dağıtmaz, koltukları mı kemirmez... inanmazsınız geçen torbaya koyup arka mahalleye bıraktık yine yolu bulup gelmiş. allahsız feist. işte yine bi gece feist'i kapattık çöp odaya, geçtik salona. napalım napalım derken hadi röportaj yapalım dedik. oturduk son sistem kayıt cihazlarımızın karşısına. ben sordum, silgi cevapladı. olmadı. ben tekrar sordum, silgi tekrar cevapladı. ara verdik. feist'e cocacolazero götürdüm. döndüm. ben sordum, silgi cevapladı. yediyüzonsekiz kayıt denemesinde bulunduk. olmadı. en son ortaya şu çıktı:

silgi ile röportaj

gördüğünüz gibi olmamış. şimdi bi deneme daha yapma niyetindeyiz. hazır deniyorken neden siz sevgili kereviz okuyucularımıza da söz hakkı vermiyoruz dedik. uzun lafın kısası, kereviz, silgi ve feist ile ilgili merak ettikleriniz varsa ya bu yazıya yorum olarak yazın ya da 3544'e kısa mesaj yollayın. bugün size şarkı falan yok.


çok. en çok. *

5 yorum:

silgi:
allllah seni top etsin

iyacp:
ne oldu ya

silgi:
resmen koymuş
dur bi dinliyim bakiyim

iyacp:
e canım koyacaktık

silgi:
rezalet ya
neyse ki kimse okumuyor

iyacp:
güzel güzel
sen öyle san
bomba gibi düşecek

silgi:
hadi ordan

iyacp:
gerekirse reklam yaparım eda suner gibi
herkes senin gerçek yüzünü görecek

silgi:
aşkım ama kırıcı oluyorsun

iyacp:
aşkım ama alenen göt diyorsun bana

silgi:
göt demiyorum, gödııııııt diyorum

iyacp:
aa tamam o zaman
özür dilerim aşkım

silgi:
rica ederim
insanlar gerçek yüzünü görecek derken, hata yaptığını ve harika biri olduğumu kabul ediyorsun değil mi

iyacp:
"hata yaptım" hafif olur
eşşeklik ettim
sen süper bir insansın

silgi:
ve asla küfretmem

iyacp:
hiç görmedim

:))))))))))))))
allam koptum yaw.

bende şahidim, silgi küfretmiyor...he he...

ezme kızı ulen, döverim seni..
önce zengin ol...

başka sorum yok.

iyacp söylediğin mesaj numarasıyla, yazdığın mesaj numarası tutmuyor. kandırık yapma...

benim bir sorum olacaktı;
soruları soran mı silgi, cevaplayan mı?

allaaam dünyanın en başarılı çifti on parmaklarında 73 marifet!
reveraans reveraaaanss

Yorum Gönder