53

silgi:
ben küçükken abime sormuştum
abi neden örovizyona amerika katılmıyor diye

iyacp:
abin nasıl bir tepki verdi?

silgi:
parası az ülkeleri almıyorlar demişti

iyacp:
hehe

silgi:
aa amerika'nın parası mı az demiştim
tabii kızım felaket krizdeler demişti
sonra çok korkmuştum ben türkiye'de kriz olacak fakir olacağız da örovizyon olmayacak diye

iyacp:
tek derdi o zaten

silgi:
aşkolsun

***

Biz aslında Fransa adına yarışan Sebastien Tellier'yi tutuyoruz tabii, ama bizim oğlanlar da hiç fena değil. Hadi dinleyelim:

Mor ve Ötesi - Deli

tam altı ay : )

4 yorum:

Biz Isvec'te boyyuk ama cok boyyuk bi helecanla izleyecegiz bu aksam oyrovizyonu. Zira ayni evin icinde bi Turk, bi Fransiz bi de Fin olarak fikra tadindayiz. Ayricanak da Isvec insanlarindan olan 3.kat komsularimiz da bu aksam bize tesrif edecekler ki oh ne guzel. Yas oldu 26, hala oyrovizyon takip ediyorum, ben de bilmiyorum ne yapiyorum.
Sebatien abiyi ben de can-i gonulden destekliyor, yine de gururumuz "Purple and the Beyond" birinci olsun istiyorum.

ben de piskopat gibi seyrediyorum şu an. çok heycanlıyım. izlenimlerimi ilerleyen saatlerde paylaşacağım.

tellier forever!

bütün dünyaya haykırdılar
beni büyütün deye
voavvv

*.*

Yorum Gönder