54

Nuri Bilge Ceylan en iyi yönetmen ödülünü almış Cannes'da. Kabul konuşmasında şöyle diyor: "I dedicate this prize to my lonely and beautiful country which i love passionately." Sonra ne oluyor? Benim örovizyon seyrederken Fransa'dan puan aldığımızda bile sulanan gözlerimden pıt pıt iki damla dökülüyor. Çok gurur duyuyorum, çok duygulanıyorum. Sevgilim gelsin de beraber Üç Maymun'u seyredelim istiyorum.

Hadi bugunkü şarkı Nuri Bilge Ceylan'a olsun, normalde bu blogu okuduğunu biliyorum ama bu aralar çok yoğun olduğu için takip edemiyormuş; biz onun yerine dinleyelim bu günün mana ve önemiyle ilgisiz ama pek güzel şarkıyı.

Bliss - Breathe

nefes alınmıyor ki sensiz.*

5 yorum:

şarkım çalınmış!

bana bak senin dilin çok uzadı ha, koparırım onu.

A siz kerevizi cok savsakliyorsunuz ama! En son 25 Mayis! Aylardan Haziran, gunlerden 4! Bu ne sorumsuzluk kardesim, bu ne vurdumduymazlik, bu ne adamsendecilik. 10 gundur Bliss - Breathe. Icimiz cikti be.

ozicim ev yerleştiriyoruz, biraz daha mazur gör bizi. öptük kuzum.

Haa, tamam o zaman. Gereksiz sinirlenmisim ben. Yerlestirdikten sona geri donun ama... Ben de optum sizu.

Yorum Gönder